خطوط هوایی ژاپن سرویس پوشاک کرایه ای راه اندازی کرد

به گزارش وبلاگ رویال درام، خبرنگاران: با هدف یاری به توسعه توریسم پایدار و صرفه جویی مسافران در پرداخت هزینه جابجایی بار،ایرلاین های ژاپن خدمات آزمایشی پوشاک کرایه ای Any Wear, Anywhere را برای گردشگران و تاجرانی که پرواز JAL را رزرو می نمایند راه اندازی کرد.

خطوط هوایی ژاپن سرویس پوشاک کرایه ای راه اندازی کرد

ترجمه : هما حاصلی / به گزارش وبلاگ رویال درام و به نقل از تراول پالس مفهوم سرویس پوشاک کرایه ای ایجاد محیطی است که مسافران بتوانند از همه گزینه های بومی در بازدید خود استفاده نمایند که شامل اقامت، غذا و اکنون اضافه شدن اشتراک لباس می گردد. اقلام برای اجاره از پوشاک دست دوم تامین می گردد.

شرکت Sumitomo مسئولیت سیستم رزرواسیون و تهیه، شستشو و تحویل لباس را بر عهده خواهد داشت. نقش خطوط هوایی ژاپن نظارت بر تغییرات وزن چمدان های مسافران همراه با اثر کاهش انتشار دی اکسید کربن به علت کاهش وزن هواپیما است.

دوره آزمایشی از 5 ژوئیه 2023 تا 31 اوت 2024 ادامه خواهد داشت.

مسافرانی با پروازهای تایید شده که مایل به استفاده از خدمات پوشاک هستند، می توانند با مراجعه به سایت رزرواسیون Any Wear, Anywhere خطوط هوایی ژاپن، ست لباس را متناسب با فصل و هدف سفر خود انتخاب وهزینه پرداخت نمایند. اطلاعاتی در خصوص جایی که مسافران لباس های کرایه ای خود را تحویل می گیرند ارائه شده است. رزرو باید حداقل یک ماه قبل انجام گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

تحت منظره 2030 ، گروه JAL برای ایجاد جامعه ایمن و مطمئن و آینده ای پایدار با ESG به عنوان هسته استراتژی مدیریت خود کوشش می نماید. استراتژی ESG گروه JAL حل مسائل اجتماعی و ایجاد جریان های پایدار از مردم و کانال های فروش و توزیع است.

با آغاز این آزمایش، هر دو شرکت به کشف کوشش های مشترکی که نیازهای مشتری را برآورده می نماید و ارزش زیست محیطی ایجاد می نماید، ادامه خواهند داد.

منبع: توریسم آنلاین

به "خطوط هوایی ژاپن سرویس پوشاک کرایه ای راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی ژاپن سرویس پوشاک کرایه ای راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید