جشنواره لاله های گچسر افتتاح شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، بیست و یکمین جشنواره لاله های گچسر در استان البرز با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

جشنواره لاله های گچسر افتتاح شد

در این مراسم علاوه بر دکتر مونسان، استاندار البرز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان و تعدادی از مسئولان محلی و مدیرانی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

جواد غلامی مدیرعامل شرکت مهدلاله ها در این مراسم گفت:

سال جاری این جشنواره در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع برگزار شده است.

وی اضافه کرد:

حدود 600 هزار پیاز لاله در 23 واریته به نمایش گذاشته شده است و همه ساله این جشنواره با استقبال با شکوه مردم و علاقه مندان به گل و گیاه همراه است.

لازم به ذکر است هر ساله بیش از 500 هزار نفر از این جشنواره تماشا می نمایند که در نوع خود منحصر به فرد است. باغ لاله گچسر مجموعه ای یک هکتاری است که در بخش آسارا واقع در استان البرز و در کیلومتر 54 جاده کرج - چالوس و کمی قبل تر از پیست اسکی دیزین واقع شده است و در سال 1360 احداث شده است. بعلاوه، بازدید از باغ لاله ها به صورت رایگان است.

بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در تور ایرانگردی خود از استان البرز عبور می نمایند و توقفی کوتاه در شهرهای این استان همجوار مرکز دارند. شما هم اگر تمایل دارید به بازدید از جاهای تماشای استان البرز بروید، وبلاگ رویال درام به شما یاری می نماید. درواقع، می توانید تور البرز را به وسیله وبلاگ رویال درام به سادگی جستجو کنید، از میان لیست تورهای ده ها آژانس معتبر، برترین تورها را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه و در نهایت مقرون به صرفه ترین تور به مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع: کجارو / خبرگزاری صدا و سیما

به "جشنواره لاله های گچسر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره لاله های گچسر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید