تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با صرف بیش از 2 هزار میلیارد ریال

به گزارش وبلاگ رویال درام، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مبلغ هزینه شده برای تکمیل طرح های آموزشی استان در یکسال اخیر را 2 هزار و 600 میلیارد ریال خاطرنشان کرد.

تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با صرف بیش از 2 هزار میلیارد ریال

سید رضا حسینی نیک گفت: با این اندازه اعتبار 145 طرح آموزشی که عمدتا ساخت مدرسه بوده نیز طی مدت یاد شده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شده است .

او با اشاره به اهمیت توجه توسعه زیرساخت های آموزشی در منطقه ها محروم به منظور تحقق دسترسی عادلانه به امکانات تعلیم و تربیت افزود: اینک 33 طرح محرومیت زدایی با 250 میلیارد ریال اعتبار در منطقه ها مختلف استان در دست ساخت است که کوشش می گردد تا انتها سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خریداری تجهیزات آموزشی را از دیگر اقدام های دولت برای رفاه دانش آموزان در سال تحصیلی تازه مطرح کرد و اضافه نمود: سال جاری 500 میلیارد و 700 میلیون ریال سرمایه گذاری برای تامین تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی در استان انجام گرفته است.

او می گوید: 70 میلیارد ریال تجهیزات اداری و کلاس های درس شامل میز ، صندلی ، وایت برد و سایر امکانات مورد احتیاج از مهمترین اقلام خریداری شده برای مدارس استان در سال تحصیلی تازه بوده است.

حسینی نیک تاکید نمود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و اینکه سال جاری 10 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزان استان اضافه نموده شد 12 هزار قلم تجهیزات مذکور خریداری و در اختیار مدارس نهاده شد .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعلاوه تجهیزات یاری آموزشی به مبلغ 92 میلیارد ریال ، امکانات هنرستانی به اندازه 98 میلیارد ریال،تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با سرمایه گذاری 94 میلیاردریال خریداری . توزیع شد.

به گفته حسینی نیک: در تابستان سال جاری 200 دستگاه تجهیزات سرمایشی گرمایشی 2 زمانه،70 دستگاه کولر آبی و 30 دستگاه آبسردکن خریداری و در اختیار مدارس نهاده شده است.

وبلاگ رویال درام کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با صرف بیش از 2 هزار میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با صرف بیش از 2 هزار میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید