برطرف سدمعبر در راستا مدارس جنوب تهران

به گزارش وبلاگ رویال درام، مسئولان شهرداری منطقه 18 سال جاری به طور ویژه و با اجرای برنامه های متنوع استقبال از مهر از جمله رنگ آمیزی و زیباسازی محیط داخلی و پیرامونی به یاری مدیران آموزش و پرورش آمدند تا دانش آموزان سال تحصیلی نو را در فضایی مناسب شروع نمایند.

برطرف سدمعبر در راستا مدارس جنوب تهران

به گزارش وبلاگ رویال درام، اقدامات شهرداری منطقه 18 در طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس از هفته ها قبل تر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست و اداره های تابعه آن از جمله خدمات شهری، زیباسازی، ساماندهی، شهرداران نواحی 7 گانه و معاونت های فنی و عمران، اجتماعی و فرهنگی و حمل ونقل و ترافیک این شهرداری شروع و همچنان تا پایان پروژه ادامه دارد.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 با بیان اینکه شهرداری نقش مهمی در آماده سازی شهر به ویژه در شروع ماه مهر و بازگشایی مداری دارد اضافه نمود: به همین منظور برنامه ریزی های لازم برای استقبال از ماه مهر و حضور پرشور دانش آموزان درکلاس درس و مدرسه صورت گرفته و با تمام توان در حال پیگیری است. هدف اصلی ما ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد احتیاج فضاهای آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی و مدارس بوده که با جدیت هرچه تمام تر دنبال می گردد.

خسروی اضافه نمود: در بخش بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس اقداماتی همانند نصب المان های موضوعی و جانمایی آن در منطقه 18، تعویض حفاظ های پلی کربنات پل های عابرپیاده، اجرای نقاشی دیواری بلوار و دیوار مدارس، نما و ورودی مدارس، پاکسازی و لایروبی نهرها مجاور، برطرف عیب و نقص و شست وشوی مخازن مکانیزه اطراف و برطرف سدمعبر پیرامونی مدارس در حال اجرا است.

شهردار منطقه 18 اضافه نمود: بعلاوه در موضوعات ترافیکی و با همکاری پلیس هدایت و رانندگی، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، خط کشی معابر نزدیک مدارس، نصب و تعمیر علائم ترافیکی و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار گرفته است.

در طرح استقبال از مهر که از از هفته های قبل شروع شده با کوشش مسئولان سازمان ها و واحدهای مختلف معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 18 به اجرا درآمده، بسیاری از مدارس و واحدهای آموزشی آماده میزبانی از دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برطرف سدمعبر در راستا مدارس جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سدمعبر در راستا مدارس جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید