تغییر جنجالی خواننده ماکان بند در اکران سریال جزیره

به گزارش وبلاگ رویال درام، خبرنگاران:رهام هادیان و امیر مقاره دو خواننده ماکان بند هستند که در اکران سریال جزیره ظاهر تغییر نموده و موهای بلوند رهام همه را متعجب کرد!

تغییر جنجالی خواننده ماکان بند در اکران سریال جزیره

ماکان بند نام گروه موسیقی ایرانی است که امیر مقاره و رهام هادیان این گروه ماکان بند را تشکیل داده اند و خوانندگان ماکان بند با استعداد و خوش صدای پاپ محسوب می شوند. ماکان بند از خوانندگان پر هوادار ایرانی هستند که پس از انتشار آهنگ هر بار این درو به معروفیت رسیدند. ناگفته نماند امیر مقاره یکی از خوانندگان ماکان بند خود نیز در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد. اما از آن جایی که بیشتر هنرمندان تنوع طلب هستند و دوست دارند متفاوت و هنری باشند آقا رهام هم از این قافله عقب نمانده و بیشتر مواقع موهای خود را بلند نگه میداشت.

به تازگی ماکان بند در اکران مردمی سریال جزیره با ظاهری مجذوب کننده آمدند که موهای بلوند شده آقا رهام همه را متعجب کرد. یکسری این تغییر را نو و خفن دانستند یکسری از کاربران هم لوس خطابش کردند.

البته یکی از کاربران هم نوشت: اون دختره کیه کت شلوار پوشیده!

ماکان بند دو جوان دهه هفتادی هستند که طرفداران به خصوص دختر زیادی دارند و در این اکران همانند طرفداران رضا گلزار زیاد بودند.

بعضی کاربران این نظر را داشتند که رهام و امیر قصد داشتند تا کمی شبیه به کامران و هومن خوانندگان ایرانی در خارج از کشور شوند اما با کمی تغییر!

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "تغییر جنجالی خواننده ماکان بند در اکران سریال جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر جنجالی خواننده ماکان بند در اکران سریال جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید