ببینید؛ از بازی رومیزی نو ویچر رونمایی شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی از بازی رومیزی نو سری ویچر با عنوان Path of Destiny رونمایی نموده است.

ببینید؛ از بازی رومیزی نو ویچر رونمایی شد

این بازی که با همکاری Go On Board در دست توسعه است، دومین اقتباس بزرگ از این سری پس از سریال نت فلکیس است، اما این اولین اقتباسی است که به طور مستقیم با بازی ها مرتبط است. در این اثر در دست ساخت بر اساس داستان هایی از آثار نویسنده مشهور لهستانی، آندره ساپکوفسکی، بازیکنان نقش قهرمانان داستان از جمله آن هایی که در بازی ویچر 3 بودند یعنی گرالت (Geralt)، سیری (Ciri)، وزمیر (Vesemir)، دندلاین (Dandelion) و ینیفر (Yennefer) را برعهده گرفته و در یک داستان فانتزی تاریک و گیم پلی پیچیده متمرکز بر استراتژی قرار می گیرند. استودیوی سی دی پراجکت بیان نموده که از سازندگان Go On Board در زمینه های طراحی، جنبه های بصری و داستان از نزدیک حمایت می نماید. نویسنده بازی لوکاش ووزنیاک (Łukasz Woźniak) است که روی بازی هایی نظیر The Witcher: Old World، والهالا و The Titans کار نموده است.

در واقع این بازی حول محور حداکثر پنج بازیکن می چرخد که داستان هایی نمادین را از سراسر دنیا ویچر بازگو نموده و در پنج صفحه بازی حرکت می نمایند. آن ها این گزینه را خواهند داشت که یا داستان ها را از نزدیک دنبال نموده و از توانایی های شخصیت های خاص خود برای انجام این کار استفاده نمایند یا در صورت تمایل از مسیر اصلی منحرف شوند. در نهایت تنها یک بازیکن به عنوان قهرمان در انتها هر دور از بازی که 45 تا 90 دقیقه طول می کشد، بیرون خواهد آمد.

لازم به ذکر است که این بازی برای بازیکنان بالای 14 سال طراحی شده و در دو نسخه مجزا عرضه خواهد شد. هر دو شامل پنج تخته بازی و قطعات مختلف بازی، کارت های کوچک و بزرگ و البته کتاب قوانین در میان سایر موارد خواهند بود. با این حال نسخه Deluxe Pledge شامل مدل های سه بعدی کامل به جای مدل های تخت است.

این بازی بازی در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و ظاهرا بودجه ساخت آن به وسیله هواداران بدست خواهد آمد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا Path of Destiny به اهداف بلند خود دست خواهد یافت یا خیر، اما اگر محقق گردد، بدون شک باید در نوع خود به میزان نسخه بازسازی ویچر 1 و بعلاوه قسمت چهارم سری لذت بخش باشد. در این میان سی دی پراجکت اخیرا بخش بزرگی از تیم سایبرپانک خود را به توسعه ویچر 4 با نام رمز پولاریس منتقل نموده است.

کمپین سرمایه گذاری جمعی برای The Witcher: Path of Destiny از 9 اکتبر (17 مهر) تا 7 نوامبر (16 آبان) امسال ادامه خواهد داشت. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از بازی رومیزی نو ویچر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی رومیزی نو ویچر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید