اولین گوشی مچی جهان ، دستگاهی فراتر از ساعت های هوشمند

به گزارش وبلاگ رویال درام، زومیت نوشت: برند Fire-Boltt به زودی گوشی مچی روانه بازار می نماید؛ دستگاهی که قابلیت هایی فراتر از ساعت های هوشمند ارائه می دهد.

اولین گوشی مچی جهان ، دستگاهی فراتر از ساعت های هوشمند

Fire-Boltt می خواهد یک دستگاه پوشیدنی کاملاً نو در هند عرضه کند. این محصول فقط یک ساعت هوشمند نیست و Fire-Boltt روی دستگاهی کار می نماید که Wristphone نام دارد.

Fire-Boltt صفحه اول سایت رسمی خود گفته که گوشی مچی اش دریم نام دارد و هفته آینده عرضه می گردد. این گوشی در سایت فروشگاهی Flipkart نیز فهرست شده است.

  • چرا 34 درصد؟ علت گران شدن اینترنت از زبان یک مسئول

طراحی محصول نو Fire-Boltt یادآور اپل واچ است. دریم، صفحه نمایشی مستطیلی با لبه های گرد دارد و فریمی فلزی اطراف صفحه نمایش را در بر می گیرد. در بخش کناری دستگاه شاهد یک دکمه فشاری و یک دکمه چرخان هستیم.

دریم برای عملکردهای کامل خود نیازی به گوشی هوشمند ندارد و ازطریق سیم کارت نانو به شبکه 4G متصل می گردد. گوشی مچی دریم 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 800 میلی آمپرساعتی دارد.

گوشی مچی شرکت Fire-Boltt، اندرویدی (با رابط کاربری FireOS) است و قابلیت دانلود برنامه ها از فروشگاه داخلی را دارد. این محصول بعلاوه به کاربران اجازه می دهد کارهای مختلفی مانند مرور شبکه های اجتماعی، درخواست تاکسی آنلاین و حتی سفارش غذا را انجام دهند.

  • زمین تخت است، همه دروغ می گویند به جز این نقشه!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اولین گوشی مچی جهان ، دستگاهی فراتر از ساعت های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی مچی جهان ، دستگاهی فراتر از ساعت های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید