ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین

به گزارش وبلاگ رویال درام، ارتقای فرهنگ سازمانی به وسیله آموزش مستمر و بهره گیری از کارکنانی، متخصص و متعهد به منظور مشتری مداری بیشتر و توسعه سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین واقع شده است.

ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رویال درام ، دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ سازمانی با اعلام این مطلب گفت: در عصر حاضر تمامی سازمان ها و به ویژه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی احتیاج دارند تا با ارتقای فرهنگ سازمانی جهت توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار نمایند.

وی بعلاوه اضافه کرد: توسعه سازمانی، توسعه پایدار را در پی خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید کوشش نمایند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم راستا عمل نمایند.

مدیرعامل بعلاوه گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیروی های متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویت های مهم کاری خود می داند.

وی بعلاوه اضافه کرد: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه به سرعت شتابان تکنولوژی و فناوری های نوین، کارکنان بانک آموزش های تخصصی، به روز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت نمایند تا بتوانند خدمات مورداحتیاج مشتریان خود را با برترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.

دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درگذشت زنده یاد رضا اجل افشار معاون حقوقی بانک گفت: فقدان آقای اجل افشار برای تک تک همکاران سخت و سخت است و متأسفانه ما همکاری بسیار متعهد، متخصص، خبره و با سعه صدر را که دارای سلامت کاری بسیار بالایی بود، براثر بیماری کرونا از دست دادیم و خلاء ایشان در بانک کاملاً احساس می گردد.

وی گفت: آقای اجل افشار دومین همکار بانک هستند که متاسفانه بعد از آقای حسن زاده رئیس شعبه مهرآباد جنوبی که ایشان هم از همکاران متخصص و کارآمد ما بودند، براثر بیماری کرونا از دست دادیم. از تمامی همکاران خواهش می کنم مراقب سلامتی خود و خانواده هایشان باشند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری نیفتد.

دکتر فرزین بعلاوه با تقدیر از زحمات مدیریت پشتیبانی بانک برای تجهیز و راه اندازی ساختمان تابان گفت: با همت همکاران این مدیریت ساختمان تازه بانک آماده بهره برداری شد تا معاونت بانکی و مدیریت های ذی ربط در آن استقرار یابند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید