نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ رویال درام، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در دو بخش پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

براساس این گزارش، متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می گیرند، فقط می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام نمایند و مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) باید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، روز شنبه 16 بهمن 1400 به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت نامی در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. زمان آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان نهایی این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن ماه 1400) است.

این پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا30 بهمن 1400 مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند. پذیرفته شدگانی که قبلاً در ردیف پذیرفته شده یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته اند، مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی تازه ثبت نام نمایند. این متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همچون دانشجوی انتقالی رفتار شده و موسسه محل قبولی تازه آنان باید مدارک ثبت نامی این افراد را از محل قبولی قبلی آنان درخواست کند.

پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه به موقع آنها در تاریخ های معین شده به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذیربط تلقی می گردد.

با توجه به اعلام نظر دفتر توسعه وزارت متبوع مبنی بر حذف کدرشته محل های 26177 و 26178 از کدرشته امتحانی 1251، کدرشته محل 26176 از کدرشته امتحانی 1259 و کدرشته محل 26175 از کدرشته امتحانی 1264 موسسه غیرانتفاعی پویش قم، در کدرشته محل های مذکور فردی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نشده است. بعلاوه ظرفیت پذیرش کدرشته محل 22908 از کدرشته امتحانی 1277 دانشگاه زنجان از یک به دو نفر افزایش یافته است.

متقاضیانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده اند، باید برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی https://sanjesh.iau.ir مراجعه نمایند.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، داوطلبان می توانند سوال یا سوالات خود را به وسیله سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org/ یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید