موحد: از مردم تشکر می کنم که فراموشم نکرده اند؛ زبانم قاصر است

به گزارش وبلاگ رویال درام، دارنده 6 مدال طلای کشتی دنیا و المپیک گفت: زبانم قاصر است از محبت مردمی که هنوز من را فراموش نکرده اند.

موحد: از مردم تشکر می کنم که فراموشم نکرده اند؛ زبانم قاصر است

به گزارش وبلاگ رویال درام، همزمان با رویارویی دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تا ثبت جهانی توس در هفته اول لیگ برتر آزاد در سالن هفت تیر تهران، فدراسیون کشتی از عبدالله موحد، منصور برزگر و عباس جدیدی سه قهرمان سابق کشتی ایران و جهان تجلیل به عمل آورد.

بعد از این مراسم، قهرمان المپیک 1968 مکزیکوسیتی گفت: همواره خود را مدیون مردم می دانم و از آنها تشکر می کنم که مرا فراموش ننموده اند. چون زمان که می گذرد، آدم ها فراموش می شوند، ولی می بینم که مردم هنوز هم به همان شکل که کشتی می گرفتم، از من یاد می نمایند. زبانم قاصر است از محبت آنها.

موحد در خصوص تفاوت های کشتی امروز با روزگاری که او روی تشک مبارزه می کرد، تاکید نمود: زمان کشتی و فرم آن تغییر نموده است. قبل از اینکه ما کشتی بگیریم، زمان مبارزه 20 دقیقه بود، که بعدا 15، 12 و 9 دقیقه شد. امروز فنون کمتری به اجرا در می آید و البته کشتی گیران گناهکار نیستند.

موحد که تا پیش از 7 طلای حمید سوریان، رکورددار مدال طلا در بین ورزشکاران ایرانی بود، اظهار داشت: دوست ندارم حرفی بزنم که از حقیقت به دور باشد. هر چه مسابقات بیشتری برگزار گردد، روی کشتی ما تاثیرگذار است. از گردانندگان کشتی می خواهم که از قهرمانان مراقبت نمایند، چون کسب مدال و اهتزاز پرچم کشور، همواره باعث افتخار ماست و در بعضی نقاط جهان اصلا نمی دانند کشوری به نام ایران وجود دارد اما کشتی می تواند سرود ملی کشور را آنجا طنین انداز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موحد: از مردم تشکر می کنم که فراموشم نکرده اند؛ زبانم قاصر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موحد: از مردم تشکر می کنم که فراموشم نکرده اند؛ زبانم قاصر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید