مظفری زاده: داور دیدار ایران - هنگ کنگ به جز یک صحنه، روز موفقی را پشت سر گذاشت، اخطار ترابی درست بود

به گزارش وبلاگ رویال درام، کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد داور اردنی دیدار تیم های ملی ایران و هنگ کنگ، در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر تمجید کرد.

مظفری زاده: داور دیدار ایران - هنگ کنگ به جز یک صحنه، روز موفقی را پشت سر گذاشت، اخطار ترابی درست بود

سعید مظفری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ رویال درام، درباره قضاوت ادهم مخادمه محمد توما در دیدار تیم های ملی ایران و هنگ کنگ گفت: در نیمه نخست چند صحنه مشکوک رخ داد. در یک صحنه توپ به دست مدافع هنگ کنگ برخورد کرد و داور نباید خطای هند اعلام می کرد، اما در ادامه توپ به طارمی رسید که مدافع هنگ کنگ روی او مرتکب خطا شد و پنالتی رخ داد.

وی در مورد سایر اتفاقات مشکوک به پنالتی بیان نمود: صحنه مشکوکی هم روی سردار آزمون رخ داد که تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی درست بود. در دقیقه 37 هم توپ، خارج از محوطه جریمه به دست مدافع هنگ کنگ برخورد کرد و پنالتی در کار نبود. در دقیقه 38 هم طارمی برخوردی با بازیکنان هنگ کنگ داشت که نباید خطا اعلام می شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به کارت زردی که داور بازی به مهدی ترابی نشان داد، به وبلاگ رویال درام گفت: به نظرم در آن صحنه خطایی رخ نداد و داور به درستی از کارت زرد خود استفاده کرد. داور اردنی قضاوت خوبی داشت، به صحنه ها نزدیک بود و هماهنگی خوبی با کمک های خود داشت. به جز پنالتی اعلام نشده در نیمه اول، صحنه دیگری از چشم داور پنهان نماند و ادهم مخادمه روز موفقی را پشت سر گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مظفری زاده: داور دیدار ایران - هنگ کنگ به جز یک صحنه، روز موفقی را پشت سر گذاشت، اخطار ترابی درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفری زاده: داور دیدار ایران - هنگ کنگ به جز یک صحنه، روز موفقی را پشت سر گذاشت، اخطار ترابی درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید