مردان از چه زنانی متنفر هستند؟

به گزارش وبلاگ رویال درام، آزار دهنده ترین رفتارهای زنان برای مردان کدام است؟ مردان چه زنانی را دوست ندارند؟

مردان از چه زنانی متنفر هستند؟

بعضی از عادت ها و رفتارهای زنانه وجود دارد که مردان از آن ها متنفر هستند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان رفتارهای نامناسب زنان در رابطه می پردازیم.

رفتارهای نامناسب زنان در رابطه

اگر شما در پی یافتن خصوصیات زنانی که مردان از آن ها خوششان نمی آید می گشت، پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

طغیان بیش از مقدار احساسات غیرقابل شرح

زنان موجوداتی احساساتی هستند. گاهی اوقات آن ها ناخواسته آغاز به گریه کردن می نمایند یا به هر نحوی با فوران احساسات خود همراه هستند. از آنجایی که مردان اینگونه نیستند و می توانند به راحتی و در بیشتر شرایط احساسات خود را کنترل نمایند. ممکن است گاهی از وجود احساسات شدید در زنان خسته و متنفر شوند. یک مرد از اینکه همسرش بخواهد دائم به او بچسبد و یا همواره فوق احساسی رفتار کند، فراری هستند.

توجه زیاد به جزئیات و بحث و تعارض های بی فایده

برای بیشتر مردان جزئیات اصلا مهم نیست. برای مردان فرقی نمی کند که کوسن های قرمز در کنار مبلمان صورتی باشد یا کوسن های آبی! پس لازم نیست که شما از شوهرتان انتظار داشته باشید که به این جزئیات دقت کند. اون با شما فرق دارد و بحث و دعوا بر سر این موارد کوچک و قابل حل بی فایده خواهد بود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب برترین زمان ازدواج مجدد چه زمانی است؟ +ویدیو سر بزنید.

مقایسه کردن خود با دیگران

زنانی که مردان را فراری می دهند، زنانی هستند که دائم در حال مقایسه کردن خود با دیگران هستند. هرکسی زندگی منحصربه فردی دارد و مسائل و شادی ها برای او می تواند با شما بسیار متفاوت باشد.

وسواس بیش از مقدار به ظاهر و یا نداشتن اعتماد به نفس

رفتارهای زنان که مردان بدشان می آید این است که بیش از حد معمول به ظاهر خود رسیدگی نمایند یا به علت کمبود اعتماد به نفس دائم بخواهند صورت و ظاهر خود را تغییر بدهند. توجه و اهمیت دادن به ظاهر بسیار مناسب و جزو رفتارهای پسندیده ای است که باعث جذب مردان می گردد. اما اگر این رسیدگی به یک اعتیاد و وسواس تبدیل گردد اصلا خوب نیست.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این زنان را هرگز از دست ندهید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "مردان از چه زنانی متنفر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان از چه زنانی متنفر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید