غافلگیری تازه در انتظار هواداران آیفون، تغییر مکان دکمه آشنا

به گزارش وبلاگ رویال درام، اپل در تازه ترین نسخه از سیستم عامل آی اواس تصمیم به تغییر مکان دکمه قرمز آشنای قطع تماس گرفته است، تغییری که ممکن است در شروع کاربران قدیمی آیفون را غافلگیر کند.

غافلگیری تازه در انتظار هواداران آیفون، تغییر مکان دکمه آشنا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رویال درام ، کاربران آیفون به تماشا دکمه بزرگ قطع تماس در میانه پایین صفحه نمایش عادت دارند اما اپل تصمیم دارد جای این دکمه آشنا را تغییر دهد. بر اساس تازه ترین اخبار دکمه قطع کردن به سمت راست پایین صفحه نمایش نقل مکان خواهد نمود.

صفحه تماس نو، که در حال حاضر برای دانلود در نسخه بتا برای توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفته است، واکنش های بسیاری را در میان کاربران iOS در رسانه های اجتماعی برانگیخته است. یکی از کاربران گفت: iOS 17 دارای دکمه FaceTime در جایی است که پیش از این جای دکمه خاتمه تماس بود.

بعضی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر که البته اکنون اکس نام گرفته است، درباره حافظه ماهیچه کاربران قدیمی تر و دردسرهای معرفی مکان نو دکمه قطع تماس نوشته اند.

در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر دنیا در ماه می، این شرکت ابزارهای نوی را به نمایش گذاشت که به iOS 17 آمده اند تا تماس و پیغام رسانی را شخصی تر و سفارشی تر می نمایند. برای مثال، کاربران آیفون می توانند پوستر مخاطب را طراحی نمایند، یک تصویر سفارشی که هنگام تماس با کسی یا دریافت تماس او ظاهر می گردد.

اپل معمولاً تازه ترین سیستم عامل تلفن همراه خود را در ماه سپتامبر و پس از رویداد سالانه آیفون خود عملیاتی می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "غافلگیری تازه در انتظار هواداران آیفون، تغییر مکان دکمه آشنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیری تازه در انتظار هواداران آیفون، تغییر مکان دکمه آشنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید