زندگی مجردی ملانیا در اتاق مادر اوباما

به گزارش وبلاگ رویال درام، یک خبرنگار آمریکایی در کتابی درباره ویژگی های شخصیتی همسر رئیس جمهور آمریکا به این موضوع اشاره نموده که ملانیا در کاخ سفید به طور جداگانه از رئیس جمهور آمریکا زندگی می نماید.

زندگی مجردی ملانیا در اتاق مادر اوباما

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ رویال درام، کیت بنت خبرنگار شبکه خبری سی ا ن ان در کتابی که درباره ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا نوشته به بعضی از ویژگی های اخلاقی بانوی نخست آمریکا اشاره نموده است.

وی در این کتاب اشاره نموده که ملانیا فردی بسته بوده و ترجیح می دهد که مصاحبه مطبوعاتی نداشته باشد و به ندرت با محافظان خود صحبت می نماید و در کاخ سفید بخش مخصوص به خود دارد.

البته در بخشی از این کتاب اشاره شده که ملانیا شخصی عادی بوده و به صورت محبت آمیز با کارمندان کاخ سفید رفتار می نماید.

در این کتاب نوشته شده که ملانیا زندگی جداگانه ای از همسرش داشته و معمولا در طبقه سوم کاخ سفید زندگی می نماید، جایی که اتاق مادر میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است و دونالد ترامپ نیز در اتاق اصلی کاخ سفید در طبقه اول به استراحت می پردازد.

نویسنده این کتاب اشاره نموده که دوری ملانیا و رئیس جمهور سبب شد تا ازدواج آن ها پایدار بماند در غیر اینصورت و اگر آن ها زمان بیشتری را با یکدیگر سپری می کردند، زندگی مشترک آن ها دوام نمی آورد.

کیت بنت که این کتاب را با نام Free, Melania منتشر نموده معمولا به زندگی داخلی در کاخ سفید و به خصوص همسران رؤسای جمهور آمریکا می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زندگی مجردی ملانیا در اتاق مادر اوباما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی مجردی ملانیا در اتاق مادر اوباما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید