جنگنده آمریکایی که سقوطش خبرساز شد!

به گزارش وبلاگ رویال درام، یک فروند جنگنده F-16 از نیروی هوایی آمریکا حین پرواز تمرینی در ساحل غربی کره جنوبی سقوط کرد.

جنگنده آمریکایی که سقوطش خبرساز شد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رویال درام ، یک فروند جنگنده F-16 از نیروی هوایی آمریکا حین پرواز تمرینی در ساحل غربی کره جنوبی سقوط کرد. خلبان با موفقیت اجکت نموده و در عملیات جستجو به وسیله نیروهای کره جنوبی، مکان آن کشف شده و نجات یافته است.

بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، نیروی هوایی آمریکا گفت کوشش ها برای یافتن لاشه جنگنده در جریان است و تحقیقات پیرامون دلیل سقوط نیز بعدا صورت خواهد گرفت.

سابقه رزمی اف -16 گواهی بر کارآیی آن در میدان نبرد است. اف -16 همیشه قدرت خود را در نبرد هوا به هوا و ماموریت های تهاجمی دقیق نشان داده است موفقیت آن در سناریوهای نبرد واقعی، اعتبار و محبوبیت آن را افزایش داده است. علاوه بر این، طراحی کاربرپسند اف -16 که با یک کابین حبابی برای افزایش دید، کنترلگرهای بصری و قابلیت مانور بالا برجسته می گردد، به محبوبیت آن در میان خلبانان یاری نموده است. هندلینگ جوابگو و ارگونومی پیشرفته کابین خلبان، هواپیمایی را خلق نموده که بسیار قدرتمند نیز هست.

بدون شک، این سازگاری و قابلیت های چندمنظوره بودن F - 16 است که آن را از بقیه متمایز می سازد. اف -16 که به عنوان یک جنگنده سبک وزن و چابک طراحی شده بود، تکامل یافته تا به صورت بی نقصی نقش های مختلفی، از نبرد هوا به هوا گرفته تا ماموریت های حمله زمینی را انجام دهد. توانایی آن در رجحان در سناریوهای عملیاتی مختلف، آن را به یک دارایی همه کاره برای نیروهای هوایی در سراسر دنیا تبدیل می نماید.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "جنگنده آمریکایی که سقوطش خبرساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده آمریکایی که سقوطش خبرساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید