تعطیلی لینکدین مایکروسافت در چین

به گزارش وبلاگ رویال درام، مایکروسافت لینکدین را در چین پس از گذشت حدود هفت سال از راه اندازی آن تعطیل نموده و نسخه ساده تری را جایگزین این پلتفرم خواهد نمود که تنها به مشاغل متمرکز می گردد.

تعطیلی لینکدین مایکروسافت در چین

به گزارش وبلاگ رویال درام، لینکدین تنها شبکه اجتماعی آمریکایی بزرگی بود که در چین فعالیت می کرد. دولت این کشور این پلتفرمها را ملزم می نماید مقررات و قوانین سخت گیرانه ای را رعایت نمایند.

لینکدین در یک پست وبلاگ گفت: ما با فضای فعالیت پر چالشی روبرو هستیم. این شبکه اجتماعی سطح مشابه موفقیتی که از جنبه های اجتماعی اشتراک گذاری و آگاه نگهداشتن در سراسر دنیا داشت را در چین تجربه نکرده است.

لینکدین گفت سرویس چینی خود را که در آن برخی از محتواها به علت الزامات رگولاتوری محدود شده است، با پورتال نوی به نام InJobs عوض می نماید سرویس نو که اواخر سال جاری راه اندازی می گردد، شامل فید اجتماعی یا امکان به اشتراک گذاشتن پستها یا مقالات نیست.

نشانه های مشکل برای نخستین بار در مارس نمایان شد. لینکدین در آن موقع گفته بود در مدتی که کوشش می نماید مطمئن گردد مطابق با مقررات چین فعالیت می نماید، پذیرش اعضای نو در سرویس چینی خود را متوقف خواهد نمود.

بر اساس گزارش رویترز، لینکدین که در سال 2016 به وسیله مایکروسافت خریداری شد، در سطح دنیای در میان کارفرمایان، کارمندان و جویندگان کار بسیار محبوب است زیرا قابلیت های مشابه شبکه اجتماعی دارد که ارتباط گرفتن آنها با یکدیگر را راحت تر می نماید و همزمان به آنها اجازه می دهد شبکه حرفه ای خود را بسازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی لینکدین مایکروسافت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لینکدین مایکروسافت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید