آنالیز مسائل و مسائل شهرک صنعتی الغدیر و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران

به گزارش وبلاگ رویال درام، خبرنگاران/قم میدانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم در ادامه بازدیدهای میدانی روز آدینه خود، از شهرک صنعتی الغدیر و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و محور قدیم قم تهران بازدید کرد.

آنالیز مسائل و مسائل شهرک صنعتی الغدیر و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران

احمد حاجی زاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، با حضور در شهرک صنعتی الغدیر، فرایند اجرایی توسعه زیر ساخت های این شهرک بعلاوه مسائل و مسائل تعدادی از روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران را مورد آنالیز قرار داد.

در این بازدید معاون استاندار قم با اشاره به رویکرد دولت مردمی و انقلابی در گره گشایی از مسائل مردم، بر لزوم کوشش جدی مدیران برای برطرف موانع و پاسخگویی صادقانه به مطالبات عمومی تاکید نمود.

حاجی زاده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جمع مردم روستای نعمت آباد انجرلی و ایلیخ بلاغی گفت : رویکرد دولت تازه این است که مدیران به سراغ مردم بفرایند و به صورت میدانی مسائل را از نزدیک آنالیز نمایند .

وی اضافه نمود :آنچه امروز در اینجا به وسیله مدیران وعده داده شد در آینده نزدیک پیگیری می گردد.

شایان ذکر است در این بازدید مسایل مربوط به دامداران و کشاورزان، موضوع کمبود آب و اجرای طرح های هادی روستایی، به وسیله اهالی این دو روستا مطرح و مقرر شد از سوی مدیران دستگاه های مسول پیگیری جدی بعمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنالیز مسائل و مسائل شهرک صنعتی الغدیر و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل و مسائل شهرک صنعتی الغدیر و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید