انتشار لیست زمین و ساختمان 10 شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش وبلاگ رویال درام، خبرگزاری خبرنگاران- لیست زمین و ساختمان 10 شرکت بورسی و فرابورسی برای نخستین بار و در راستای شفاف سازی منتشر شد.

انتشار لیست زمین و ساختمان 10 شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رویال درام از پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، 10 شرکت سرمایه گذاری بهمن، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن، پاکسان، گلتاش، سالمین، گروه صنایع بهشهر، لعابیران، بورس انرژی، صنایع لاستیکی سهند و سرمایه گذاری لقمان باتوجه به مصوبه نو سازمان بورس و الزام شرکت های بورسی و فرابورسی، اقدام به شفاف سازی در مورد انتشار لیست زمین و ساختمان ها کردند.

یادآور می گردد، براساس مصوبه مورخ 26 تیرماه 1400، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان موظف شدند لیست زمین و ساختمان های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی سازمان در گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده، افشا نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران، مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار نموده اند؛ این ناشران موظف هستند، لیست یاد شده را در قالب اطلاعیه ای جداگانه با اسم افشای لیست زمین و ساختمان در سامانه کدال منتشر نمایند.

در ابلاغیه مدیر نظارت بر ناشران سازمان، جدولی پیوست شده است که بر این اساس، لیست زمین و ساختمان های ناشران، باید طبق مختصات اسم شده در این جدول، منتشر گردد بعلاوه مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آن ها طبق آخرین صورت های اقتصادی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد.

اجرای این ابلاغیه تا تاریخ 15 شهریور 1400 به وسیله تمامی ناشران لازم الاجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انتشار لیست زمین و ساختمان 10 شرکت بورسی و فرابورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار لیست زمین و ساختمان 10 شرکت بورسی و فرابورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید