کربکندی: نتیجه در جام جهانی بستگی به شرایط حریفان دارد

به گزارش وبلاگ رویال درام، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: شرایط آمادگی حریفان ما در جام جهانی در نتایج تیم تاثیرگذار است.

کربکندی: نتیجه در جام جهانی بستگی به شرایط حریفان دارد

رسول کربکندی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: به نظرم مسیر ما برای حضور در جام جهانی خوب نبود و سرمربی تیم ملی خیلی دیر تعویض شد و خیلی از بازیکنان را کی روش در اختیار نداشت و با شرایط متفاوت به این رقابت ها می رویم و این مسائل می تواند تاثیرگذار باشد.

او درباره بازی اول تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی انگلیس حریف اصلی ما در جام جهانی است. کی روش باید در زمان کم ساختار دفاعی مدنظرش را پیدا نموده و بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کند. ما باید در ابتدا باید دروازه خود را حفظ کنیم تا گل نخوریم. البته مهاجمان خوبی داریم که آن ها باید از موقعیت های اندک خود استفاده نمایند. البته نتیجه گیری تیم ما بستگی به حریفانمان دارد که چقدر آماده هستند.

کربکندی درباره نقدهای بابت انتخاب 4 دروازه بان به تیم ملی فوتبال مطرح شده است، گفت: به طور معمول 3 دروازه بان را به جام جهانی مِی برند، اما خط زدن یکی، 2 دروازه بان سخت است، چون هر 2 نفر در یک سطح هستند. بعلاوه فهرست تیم ملی فوتبال 26 نفره است، اما کی روش 25 بازیکن را به تیم ملی فوتبال دعوت کرد. محبی و نورافکن هم شرایط خوبی داشتند، اما سرمربی با توجه به تفکراتش این بازیکنان را خط زده است.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه شرایط جام جهانی 1978 آرژانتین که خودش حضور داشت با جام جهانی قطر گفت: آن زمان شرایط تیم ملی خوب بود و اولین حضورمان در جام جهانی را تجربه می کردیم و کمتر تیمی بود که ایران را می شناخت. تدارک خوبی برای تیم ملی صورت گرفت و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم. اما اکنون مسائل روز جامعه باعث شد که بازیکنان تحت فشار باشند. بعلاوه انتظارات در زمان ما از تیم ملی کم بود، اما اکنون انتظارات زیاد است.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند، بیان نمود: این موضوع بستگی به شرایط تیم های انگلیس، ولز و آمریکا دارد که ما بتوانیم تاکتیک خود را برابر این تیم ها پیاده کنیم و کی روش بتواند ساختار های دفاعی خود را اجرا کند. در ابتدا باید دروازه خود را حفظ کنیم و گل نخوریم.

کربکندی درباره اینکه کدامیک از 4 دروازه بان تیم ملی فوتبال در جام جهانی در درون دروازه قرار می گیرند، گفت: به نظرم گلری که در دوره قبل جام جهانی درون دروازه بوده است، برترین گزینه محسوب می گردد. علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی فوتبال است.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره نقدها به انتخاب امیر عابدزاده بیان نمود: او در یک مقطعی برای تیم ملی فوتبال خوب بازی می کرد و در باشگاه خود هم عملکرد خوبی داشت.

وبلاگ رویال درام ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کربکندی: نتیجه در جام جهانی بستگی به شرایط حریفان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: نتیجه در جام جهانی بستگی به شرایط حریفان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید