مشکل بزرگ پرسپولیس برای آسیا حل شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال اطلاع داد.

مشکل بزرگ پرسپولیس برای آسیا حل شد

به گزارش ورزش سه، در حالی که تنها سه روز تا انتها مهلت بارگذاری مدارک تیم های آسیایی در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه ای باقی مانده، وزارت ورزش در آخرین ساعات دوشنبه شب ادعا کرد که مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال حل شده است.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: در پی برگزاری جلسه عصر امروز هیئت واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، با راهکاری که به وسیله وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی اندیشیده شد، موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نحوی تا برگزاری جلسه مزایده برای واگذاری سهام مدیریتی حل شد.

معتمدکیا بعلاوه بیان کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک نو خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام نمایند.

این در حالی است که البته جزئیات بیشتر از این موضوع اعلام نشده و معین نیست که هیئت واگذاری به چه نحوی این موضوع را حل نموده اما به نظر می رسد سلب مالکیت از وزارت ورزش و جوانان اجرا شده است.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس و استقلال به این موضوع چه خواهد بود و بعلاوه چه جزئیات بیشتری از نحوه حل این مشکل به بیرون خواهد آمد. بعلاوه ای اف سی به زودی با آنالیز این مدارک تصمیم نهایی خود در خصوص اعطای مجوز حرفه ای به این دو باشگاه را اعلام خواهد نمود.

البته باتوجه به اینکه استقلال بدهی قطعی نیز دارد و نتوانسته تا 15 فروردین این موضوع را حل نماید، شاید مشکل مالکیت مسئله فرعی این باشگاه باشد اما برای پرسپولیس که اخیرا قسط دوم بوژیدار رادوشویچ را هم پرداخت کرد، مشکل مالکیت از اهمیت بالایی برخوردار بود.

در صورتی که این موضوع حل شده فرض گردد، باشگاه پرسپولیس باید امیدوار باشد که تا 31 فروردین مسائل مربوط به استادیوم آزادی نیز برطرف و رجوع شوند تا آنها به دریافت لایسنس امیدوار باشند.

منبع: فرارو

به "مشکل بزرگ پرسپولیس برای آسیا حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ پرسپولیس برای آسیا حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید