زمان برگزاری آزمون های وزارت بهداشت در سال جدید معین شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 98 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و بر این اساس آزمون دکترای تخصصی اردیبهشت و آزمون ارشد علوم پزشکی خرداد ماه برگزار می گردد.

زمان برگزاری آزمون های وزارت بهداشت در سال جدید معین شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، بر اساس این تقویم آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی (Ph.D) در تاریخ های 12 و 13 اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد. همچنین آزمون ارشد علوم پزشکی خاتمه خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

طبق این تقویم اولین آزمون سال 98 آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی است که در تاریخ 22 فروردین ماه امسال برگزار خواهد شد.

در سال 98، شش آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت (MHLE) برگزار می گردد که اولین آن 29 فروردین ماه جاری است.

آزمون پیش کارورزی الکترونیک (میان دوره) علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی نیز در سه نوبت برگزار می گردد. اولین نوبت این آزمون 23 خرداد ماه است.

آزمون های پذیرش و ارتقای دندانپزشکی نیز ششم تیرماه برگزار خواهد شد. آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور نیز در دو نوبت برگزار می گردد. اولین نوبت این آزمون 10 مرداد ماه امسال خواهد بود.

در سال 98 برگزاری دو آزمون دانشنامه پیش بینی شده است که دومین آزمون منوط به تصویب آن در نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان برگزاری آزمون های وزارت بهداشت در سال جدید معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری آزمون های وزارت بهداشت در سال جدید معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید