روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آلمان در هفته دوم لیگ ملت ها

به گزارش وبلاگ رویال درام، هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2023 در بخش مردان قرار است به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا چهارم تیر برگزار گردد که تیم والیبال ایران در روتردام با تیم های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبه رو خواهد شد. ملی پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار گردید، نتایج خوبی نگرفته و نقدها زیادی را به جان خریدند.

روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آلمان در هفته دوم لیگ ملت ها

ایران برابر ژاپن، صربستان و اسلوونی بازنده شد و ضعیف ترین تیم هفته نخست یعنی چین را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. به این ترتیب شاگردان بهروز عطایی فقط با کسب یک برد از چهار بازی و کسب چهار امتیاز در رده نازل یازدهم از جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار گرفتند. پس از قریب به یک هفته استراحت، حالا هفته دوم برای ایران در هلند استارت می خورد و این بار علاقه مندان به والیبال امیدوار هستند که اعضای تیم ملی نمایش خوبی داشته و رضایت آن ها را فراهم نمایند.

در این فاصله بین دو هفته، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی، میثم صالحی را به ترکیب برگردانده و محمدجواد معنوی نژاد را خط زده است؛ اتفاقی که کمی تیم را به حاشیه برده؛ ولی به هر روی، با فنی درنظر گرفتن تصمیمات سرمربی، بسیاری چشم انتظار تغییرات در بخش نتایج هستند. ایران در اولین بازی اش در هفته دوم کار چندان سختی روی کاغذ ندارد و باید به مصاف تیم آلمان برود. ژرمن ها تیم چندان آماده ای نشان ندادند و درست مثل ایران در هفته نخست فقط یک بازی را بردند.

با این حال با توجه به ست شماری، عملکرد آن ها از ایران هم ضعیف تر بود و نهایتا با ایستادن در رتبه چهاردهم و با کسب تنها سه امتیاز هفته نخست را به سرانجام بردند. سه بازی دیگر ایران در این تورنمنت هم مقابل رقبایی است که همگی در جدول فعلی بالاتر از ایران قرار دارند: ایتالیا، آمریکا و هلند. ایتالیا از روز های اوجش در هفته نخست فاصله گرفته و با ثبت دو برد و کسب شش امتیاز در رده نهم ایستاده است. پس از آلمان، طبق جدول، ایتالیا راحت ترین رقیب تیم ملی والیبال ایران محسوب می گردد؛ ولی آمریکا سخت ترین رقیب ایران در این مرحله محسوب می گردد. آن ها در هفته نخست سه برد به دست آوردند و با 9 امتیاز، پشت سر ژاپن صدرنشین، در رده دوم ایستاده اند.

بازی با آن ها قاعدتا دشواری های خاص خودش را دارد. چهارمین و آخرین بازی ایران در هفته دوم لیگ ملت ها هم برابر هلند میزبان خواهد بود که ناگفته پیداست از امتیاز میزبانی به برترین شکل بهره خواهند برد. آن ها در هفته نخست دو برد به دست آورده اند؛ ولی با توجه به ست شماری، اوضاع بهتری در مقایسه با ایتالیا دارند و در رده هفتم قرار گرفته اند. نتایج در هفته نخست در شرایطی رقم خورده که سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران در کنار رئیس فدراسیون والیبال، وعده داده اند در ادامه مسیر شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد و نتایج از راه خواهد رسید؛ هرچند با توجه به شرایط کنونی، بعید است این تغییرات در هفته دوم رخ دهد.

در کنار این مورد نباید فراموش کرد ملی پوشان ایران هرگاه رقیب قوی تر بوده، بازی بهتری به نمایش گذاشته اند. حالا با توجه به اینکه دو، سه تیم قدرتمند در هفته دوم رقیب والیبال ایران است، انتظار می رود که بازیکنان تیم ملی با ارتقای سطح، نمایشی در سطح جهانی در هفته دوم به اجرا بگذارند. لازم به ذکر است که 16 تیم شرکت نماینده در این رقابت ها در هفته دوم، در 32 مسابقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم های هلند، آمریکا، لهستان، ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان و چین در قالب گروه سوم و در شهر روتردام هلند مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند و تیم های فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا (گروه چهارم) نیز در شهر اورلئان فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه کامل بازی های تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت ها به وقت تهران به قرار زیر است:

سه شنبه 30 خرداد

ایران - آلمان، ساعت 14:30

چهارشنبه 31 خرداد

ایران - ایتالیا، ساعت 14:30

آدینه دوم تیر

ایران - آمریکا، ساعت 18:00

شنبه سوم تیر

هلند - ایران، ساعت 18:30

منبع: فرارو

به "روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آلمان در هفته دوم لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آلمان در هفته دوم لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید