رقابت های لیگ ملت های والیبال 2020 لغو شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، فدراسیون جهانی والیبال به دلیل تداوم همه گیری ویروس کرونا، رقابت های لیگ ملت های والیبال 2020 را لغو کرد.

رقابت های لیگ ملت های والیبال 2020 لغو شد

به گزارش وبلاگ رویال درام و به نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویروس کرونا بر توانایی شهرهای میزبان در خصوص برگزاری ایمن و با کیفیت رقابت ها، تاثیرگذار خواهد بود.

این رقابت ها در بخش بانوان از 19 ماه مِه (30 اردیبهشت) و در بخش مردان 22 مِه (دوم خرداد) زمانبندی شده بود.

نظر به تعهد سلامت شرکت کنندگان و با توجه به تکامل طبیعی این ویروس، مسئولان برگزاری این مسابقات تصمیم به لغو این دوره از رقابت ها گرفته اند.

فدراسیون دنیای اعلام کرده با طرف های قرارداد خود، در ارتباط نزدیک خواهد بود تا برنامه این مسابقات در سال 2021 را زمان بندی کند.

دکتر آری گراسا، رئیس فدراسیون دنیای والیبال، در این خصوص گفت: در رایزنی با شرکای خود، همه گزینه های میزبانی این رقابت ها در سال 2020 را در نظر گرفته بودیم. بخشی از آنچه لیگ ملت ها را ویژه می کند، این است که این رقابتی دنیای است که با حضور بازیکنان و به ویژه تماشاگران در سراسر دنیا لذت بخش می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد: اما این موضوع خطر افزایش بیماری را به همراه خواهد داشت. بنابراین، نابخردانه و حتی وظیفه نشناسی خواهد بود اگر چنانچه بخواهیم این مسابقات را پیش ببریم، در حالی که نمی توانیم ایمنی بازیکنان و سهامداران را تامین کنیم. ضمن این که رقابت ها نمی تواند برای همه در سطحی بالا در دسترس باشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "رقابت های لیگ ملت های والیبال 2020 لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های لیگ ملت های والیبال 2020 لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید