خط سرانجام ستاره گرانقیمت فوتبال! ، جدایی زودهنگام پس از انتقال سرسام آور

به گزارش وبلاگ رویال درام، رئال مادرید با جدایی ادن هازارد موافقت کرد و این بازیکن به طور قطع تابستان پیش رو کهکشانی ها را ترک خواهد نمود.

خط سرانجام ستاره گرانقیمت فوتبال! ، جدایی زودهنگام پس از انتقال سرسام آور

به گزارش وبلاگ رویال درام آنلاین، ادن هازارد تابستان سال 2019 بعد از سال ها حضور در چلسی این تیم را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

عکس | رفتار جنجالی ستاره مطرح فوتبال | واکنش فوری به تصمیم سرمربی پرافتخار

هازارد در چلسی یک فوق ستاره بود و عملکرد خیره کننده ای را از خود نشان داد. او قرار بود که در رئال مادرید جایگزین کریستیانو رونالدو گردد و رئال بالاترین رقم تاریخش را برای جذب این هافبک بلژیکی پرداخت کرد اما او نه تنها مشکل گلزنی تیم را حل نکرد بلکه تجربه ای کابوس وار در تیم بزرگ شهر مادرید داشت.

این ستاره بلژیکی بیشتر بازی های رئال را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و وقتی هم شرایط بازی داشت نیمکت نشین بود. هازارد امیدوار بود که در فصل جاری بیشتر فرصت بازی به او برسد اما ظاهرا آنچلوتی هیچ اعتقادی به این بازیکن ندارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام نمود که هازارد با رئال به انتها خط رسیده است و در تابستان از تیم جدا خواهد شد.

طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت ارزش کنونی هازارد هفت میلیون یورو است و به این ترتیب با این رقم او به راحتی می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

به احتمال خیلی زیاد هازارد به لیگ جزیره برخواهد گشت. البته با توجه به رقم های وسوسه انگیزی که تیم های عربستانی پیشنهاد می دهند بعید نیست که او راهی این لیگ بگردد.

هازارد تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خط سرانجام ستاره گرانقیمت فوتبال! ، جدایی زودهنگام پس از انتقال سرسام آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط سرانجام ستاره گرانقیمت فوتبال! ، جدایی زودهنگام پس از انتقال سرسام آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید