خبرنگاران فراخوان آسایشگاه کهریزک برای دریافت اقلام بهداشتی ضد کرونا

به گزارش وبلاگ رویال درام، تهران - خبرنگاران - آسایشگاه کهریزک همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از نیکوکاران دعوت کرد با اهدای نذورات خود، این آسایشگاه را جهت تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی در برابر ویروس کرونا یاری کنند.

خبرنگاران فراخوان آسایشگاه کهریزک برای دریافت اقلام بهداشتی ضد کرونا

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، زندگی مددجویان در خانه و خانواده بزرگ کهریزک وابسته به سخاوتمندی نیک اندیشانی است که می توانند سهمی از زندگی بخشی به این عزیزان را تامین کنند.

در این فراخوان آمده است: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم تر برای کمک به نیازمندان جامعه است و چه نیک است که این کمک، تهیه ملزومات بهداشتی بیش از سه هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، بچه ها معلول ذهنی و بچه ها اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک باشد.

آسایشگاه خیریه کهریزک، رمضان امسال در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان ادای برخی نذورات و برگزاری مراسم افطاری فراهم نیست، از خیرین دعوت می کند تا با نذری متفاوت، کمک رسان در تامین اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، برای کنترل این ویروس باشند.

نیکوکاران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا حضور در دفاتر این موسسه در سطح شهر تهران و البرز، نسبت به برآورده کردن نذورات خود اقدام کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراخوان آسایشگاه کهریزک برای دریافت اقلام بهداشتی ضد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان آسایشگاه کهریزک برای دریافت اقلام بهداشتی ضد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید