شرح مدیر بارسلونا درباره مذاکره با مسی

به گزارش وبلاگ رویال درام، به گزارش اسپورت، حدس ها درباره مقصد بعدی مسی همچنان بسیار زیاد است. قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن تابستان امسال به سرانجام می رسد. آنچه که روشن و قطعی است این است که او قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و فصل بعد با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

شرح مدیر بارسلونا درباره مذاکره با مسی

از الهلال به عنوان مشتری جدی مسی سخن به میان می آید و این باشگاه عربستانی حاضر است که بالاترین رقم تاریخ را به مسی پیشنهاد بدهد، اما بحث بازگشت او به آبی اناری ها هم با قوت مطرح است و طرفداران تیم امید زیادی دارند که برترین بازیکن تاریخ خود را دوباره با پیراهن تیم محبوب شان ببینند.

متئو آلمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا درباره آخرین شرایط مسی گفت: مسی در شرایط کنونی بازیکن پاری سن ژرمن است و هنوز لیگ فرانسه به انتها نرسیده است. ما به پاری سن ژرمن احترام می گذاریم و فعلا صبر می کنیم تا لیگ فرانسه به انتها برسد و بعد از آن با مسی درباره بازگشت صحبت می کنیم.

تا انتها رقابت های لیگ فرانسه تنها 3 هفته دیگر به جای مانده است و پاری سن ژرمن با اختلاف 6 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی واقع شده است.

منبع: فرارو

به "شرح مدیر بارسلونا درباره مذاکره با مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مدیر بارسلونا درباره مذاکره با مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید