تحویل پیش از موعد لاماری ایما به مشتریان

به گزارش وبلاگ رویال درام، در مراسم نمادین از سوی آرین پارس موتور، 10 دستگاه لاماری ایما در یک برنامه خاطره انگیز به مشتریان برگزیده تحویل داده شد.

تحویل پیش از موعد لاماری ایما به مشتریان

عصر دیروز و در محوطه باز مجموعه رایزن، 10 خودرو زیر چادرهای سیاه پنهان شده بودند تا در وقت مقتضی از جلد خود درآمده و به دست خریدار خوش اقبال خود برسند. مراسم تحویل نمادین 10 دستگاه لاماری ایما در شرایطی با حضور رسانه ها انجام گرفت که شرکت آرین پارس موتور اعلام نموده بود این تحویل زودتر از موعد مقرر انجام می گردد و در واقع واکنشی است به تقاضای بیش از انتظار در بازار.

در مراسم کوتاه پیش از برنامه اصلی، مدیران آرین پارس موتور یک بار دیگر در خصوص فعالیت های خود در ماه های اخیر و شرایط فراوری و تقاضای بازار صحبت کردند و قصد خود برای افزایش فراوری در سال 1401 را شرح دادند. طبق اعلام این شرکت قرار است فراوری این کراس اوور مجذوب کننده و زیبا و محصولات بعدی به مرز 5 هزار دستگاه برسد.

مدیر فروش آرین پارس موتور گفت:

نخستین مرحله پیش فروش این خودرو مصادف با الزام فروش در سامانه یکپارچه همراه شد. در این شرایط فروش قرار بود که خودرو در موعد 90 روزه و 120 روزه تحویل مشتریان گردد که این یعنی ما ملزم به تحویل خودرو در هفته اول مهر و هفته اول آبان ماه شدیم.

اما با توجه به استقبال اجرا شده و احتیاج بازار، کوشش شبانه روزی گروه آرین موتور پارس منجر به این شد که لاماری ایما را زودتر از موعد به دست مشتریان برسانیم. با توجه به همین موارد خودروهای مرحله اول و دوم فروش تا خاتمه شهریور بدست مشتریان خواهد رسید و مرحله سوم نیز زودتر از موعد مقرر تحویل خواهد شد.

علی موسوی تاکید نمود این شرکت با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان و کوشش های اجرا شده، تیراژ فراوری را 40 درصد افزایش می دهد و با توجه به اینکه قرار بود مقدار تیراژ اولیه این خودرو در سال 3500 دستگاه باشد، حال این مقدار 40 درصد افزایش خواهد داشت که خبر خوشی برای مصرف کنندگان ایرانی خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده در این مراسم حکایت از تحویل حدود 100 دستگاه لاماری ایما به مشتریان دارد و تا به حال سه مرحله ثبت نام برای فروش این خودرو نیز رخ داد که قطعاً با افزایش تیراژ فراوری، فاصله بالای بین قیمت اعلام شده و قیمت بازار آزاد متعادل خواهد شد.

دیروز خریداران حاضر در مراسم که به نمایندگی از تعداد بیشتر مالکان لاماری ایما حضور داشتند در حالی پارچ مشکی منقش به آرم این شرکت را از روی خودروها برداشتند که بعضی از حدس ها حکایت از رسیدن قیمت این خودرو به بالای یک و نیم میلیارد تومان در بازار دارد.

اما در فضای باز مجموعه رایزن 10 دستگاه لاماری ایما در دو رنگ مشکی و سفید رونمایی و تحویل داده شدند در حالی که کیفیت خوب رنگ و مونتاژ خودروها جلب توجه می کرد و لبخند رضایت از روی صورت مالکان محو نمی شد.

حضور خانواده ها در این مراسم نشان از هیجان آنها برای در اختیار گرفتن این خودرو نوظهور بود که تمام قطعات آن از چین آمده بود. بعد از شمارش معکوس مالکان این 10 خودرو پوشش آن را کنار زدند و بعد به نوبت و به صورت یک کاروان منظم محوطه را ترک کردند تا خاتمه خوش مراسم را شکل دهند.

مشخصات فنی لاماری ایما آرین پارس موتور

  • پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژ ساخت میتسوبیشی
  • سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI
  • موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استاندارد
  • فراوری 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور
  • گیربکس هفت سرعته دو کلاچه
  • سه حالت رانندگی نرمال، اکونومی و اسپرت

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما شامل شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی آغاز حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، پایش فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، و سانروف برقی پانوراما است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم تفریح، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، فرمان برقی D شکل با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، مد رانندگی اکو و اسپرت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و کول باکس اشاره نمود.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ رویال درام مطالعه کنید.

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ رویال درام مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تحویل پیش از موعد لاماری ایما به مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل پیش از موعد لاماری ایما به مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید