برترین روش ها برای کنترل آلرژی در زمستان ، استرس با بروز آلرژی ارتباط دارد؟

به گزارش وبلاگ رویال درام، فصل زمستان به طور معمول با سرماخوردگی، آنفلوانزا و بیماری های مشابه همراه است و در این شرایط اگر آلرژی و آسم نیز با این بیماری ها درگیر شوند، شرایط به مراتب حادتر خواهد شد.

برترین روش ها برای کنترل آلرژی در زمستان ، استرس با بروز آلرژی ارتباط دارد؟

به گزارش وبلاگ رویال درام، متخصصان معتقدند کنترل آلرژی و آسم در زمستان بسیار مهم است و به گفته کالج آمریکایی آلرژی، آسم و ایمونولوژی، آگاهی از محرک های ایجاد نماینده این علائم، نقشی کلیدی در حفظ سلامت در زمستان دارد.

دکتر کاتلین می، متخصص آلرژی، در این رابطه گفت: در روزهای سرد زمستان، آلرژی و آسم شیوع زیادی پیدا نموده و در نظر داشتن اقدامات احتیاطی مناسب می تواند شما را در این فصل سالم نگه دارد. به طور کلی نکاتی برای جلوگیری از عطسه و خس خس سینه در روزهای سرد سال وجود دارد.

اولین موضوع این است که وقتی از شما دعوت می گردد در خانه شخص دیگری غذا بخورید، به میزبان خود در خصوص غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید، بگویید. اجازه دهید همه اطرافیان شما از محدودیت هایتان آگاه شوند. از سوی دیگر شرایط فصلی محرک های پنهان آلرژی را در دل خود دارند. بعضی افراد به شیره درختان حساس بوده و واکنش های پوستی نشان می دهند. بعضی دیگر در صورت استنشاق کپک و گرده موجود در درختان فضای سبز ممکن است واکنش آلرژیک نشان دهند.

ویروس ها بعلاوه می توانند باعث تشدید آسم شما شوند. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، تعداد بستری های مرتبط با آنفلوانزا در حال حاضر بیشتر از این زمان از سال در دهه های گذشته است.

متخصصان پیشنهاد می نمایند پیش از آغاز زمستان، واکسن آنفلوانزا بزنید. در حد امکان در دید و بازدیدهای زمستانی از دست دادن و روبوسی خودداری کنید زیرا بسیاری از بیماری ها و ویروس ها می توانند از این طریق بین افراد منتقل شوند.

در نهایت شاید کمتر کسی این موضوع را بداند که استرس و اضطراب می تواند یکی از دلایل بروز حساسیت و آلرژی باشد. ورزش می تواند تعادل عاطفی شما را در روزهای زمستانی که نور خورشید کمتری دریافت می کنید، تقویت کند. اگر هوای سرد باعث تشدید آسم شما می گردد، در داخل خانه ورزش کنید.

منبع: سیناپرس

منبع: همشهری آنلاین

به "برترین روش ها برای کنترل آلرژی در زمستان ، استرس با بروز آلرژی ارتباط دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش ها برای کنترل آلرژی در زمستان ، استرس با بروز آلرژی ارتباط دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید