فزونی دوبرابری رونالدو نسبت به مسی در درآمدزایی از اینستاگرام

به گزارش وبلاگ رویال درام، درآمدزایی در اینستاگرام، احتمالا بیش ترین فاصله 2 اعجوبه دنیای فوتبال از یکدیگر را ایجاد نموده است.

فزونی دوبرابری رونالدو نسبت به مسی در درآمدزایی از اینستاگرام

به گزارش وبلاگ رویال درام، آمار منتشر شده از درآمد فوتبالیست ها به وسیله تبلیغات اینستاگرامی، نشان می دهد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در صدر جدول کسب درآمد از این شبکه اجتماعی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو که با داشتن 186 میلیون نفر، بیشترین میزان دنبال نماینده در اینستاگرام را دارد در 12 ماه گذشته توانسته مبلغ 38.2 میلیون پوند (44 میلیون یورو) را از راه تبلیغات اینستاگرامی کسب کند. رونالدو در 12 ماه اخیر، اسپانسر 34 پست تبلیغاتی بوده و بابت هر پست، 900 هزار یورو کسب درآمد داشته است. لیونل مسی در 12 ماه اخیر، اسپانسر 36 پست اینستاگرامی بوده اما از هر پست تقریبا 600 هزار یورو کسب درآمد داشت.

در واقع مسی از مجموع پست های تبلیغاتی، 21.5 میلیون یورو درآمد کسب نموده و این رقم، تقریبا نصف میزان درآمد رونالدو از پست های اینستاگرامی است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، بیشترین میزان درآمد را به وسیله اینستاگرام کسب می نمایند. پس از رونالدو و مسی، کندال جنر و دیوید بکام، بیشترین میزان درآمد را به وسیله اینستاگرام دارند.

در میان فوتبالیست ها، پس از رونالدو، مسی و بکام، نام نیمار و زلاتان ابراهیموویچ در رده های بعدی بیشترین میزان درآمد به وسیله اینستاگرام به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فزونی دوبرابری رونالدو نسبت به مسی در درآمدزایی از اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی دوبرابری رونالدو نسبت به مسی در درآمدزایی از اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید