بارش 245 میلیمتری در املش، پایداری هوا تا انتها هفته

به گزارش وبلاگ رویال درام، کارشناس هواشناسی گیلان از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و گفت: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

بارش 245 میلیمتری در املش، پایداری هوا تا انتها هفته

یوسف میره جینی در گفت وگو با وبلاگ رویال درام، با بیان اینکه بارندگی ها در گیلان از عصر روز گذشته آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه داشت، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان صاف تا کمی ابری است.

وی از بارش 245 میلیمتری باران در شهرستان املش در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: از ایستگاه های هواشناسی شهرستان های رضوانشهر، تالش، رودسر و فومن نیز بالغ بر 100 میلیمتر باران گزارش شده است. همچنین گزارش بارش 80 تا 90 میلیمتری در شهرستان های ماسال، شفت و صومعه سرا داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه ناپایدار از استان خارج شده است، شرح داد: آسمان فردا صاف تا کمی ابری خواهد بود و احتمال افزایش دما وجود دارد. همچنین در برخی از نقاط بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

میره جینی منجیل با 21 درجه سانتی گراد و جیرنده با 8 درجه سانتی گراد را به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی امروز دانست و گفت: حداکثر دمای هوای رشت نیز طی امروز به 20 درجه سانتی گراد رسید.

وی از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و یادآور شد: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. در حال حاضر ارتفاع موج دریا نیز بالاست و از روز سه شنبه برای فعالیت های دریایی مناسب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش 245 میلیمتری در املش، پایداری هوا تا انتها هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 245 میلیمتری در املش، پایداری هوا تا انتها هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید