البخیتی: سعودی ها می توانند آبرومندانه یمن را ترک نمایند

به گزارش وبلاگ رویال درام، عضو دفتر سیاسی انصار الله تاکید نمود نیروهای یمنی با اعلام آتش بس، همه متجاوزان را به توقف جنگ دعوت نموده و این فرصت را به سعودی ها می دهند تا آبرومندانه تر از جنگ یمن خارج شوند.

البخیتی: سعودی ها می توانند آبرومندانه یمن را ترک نمایند

به گزارش، به نقل از تلویزیون الجزیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن خاطرنشان کرد: ما با اعلام آتش بس همه متجاوزان را به توقف جنگ دعوت می کنیم. این اولین باری نیست که انصار الله یمن به آتش بس و توقف جنگ دعوت می نماید.

البخیتی تاکید نمود: بعد از اینکه قدرت و توان نظامی ما به همه دنیا ثابت شد و خسارت های زیادی به متجاوزان وارد شد اکنون ما متجاوزان را به توقف جنگ و آتش بس فرا می خوانیم. این تصمیم ما، میزان جدیت ما در دستیابی به صلح را نشان می دهد و ما این فرصت را به سعودی ها می دهیم تا آبرومندانه تر از جنگ یمن خارج شوند.

عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن اضافه کرد: ما همه عملیات های نظامی به خاک عربستان سعودی را متوقف نموده ایم؛ ما یکجانبه حملات خود را متوقف نموده ایم و عربستان باید از این فرصت استفاده کند.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن گفت: در صورتی که عربستان به این اقدام ما پاسخ مناسبی ندهد و بخواهد به تجاوز به یمن ادامه دهد در این صورت تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد. اکنون ما، عربستان و سایر کشور های عضو ائتلاف را رها می کنیم تا با دقت این اقدام و پیشنهاد ما را آنالیز نمایند. ما با این اقدام جدی بودن خود در دستیابی به صلح و توقف جنگ را نشان دادیم. توقف جنگ به نفع همه خواهد بود و حتی بیش از یمن به سود عربستان سعودی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "البخیتی: سعودی ها می توانند آبرومندانه یمن را ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البخیتی: سعودی ها می توانند آبرومندانه یمن را ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید